Нова сторінка - itdirector.com.ua Супремум ИТ-директор ИТ-форум ИТ-Олимпиада "IT-Universe"  
Проекты (ИТ-форум)

Вернуться в Календарь ИТ-событий


24.02.2016

Система електронного документообігу, розроблена в АПУ, може бути безкоштовно передана іншим державним органам

Система електронного документообігу (СЕД) працює в Адміністрації Президента України в режимі дослідної експлуатації з 2 лютого 2015 року. Сьогодні в ній зареєстровано понад 92 тисячі вхідних документів та 527 користувачів. Про це сьогодні на брифінгу повідомив заступник Глави Адміністрації Президента України, секретар Національної ради реформ Дмитро Шимків. Система суттєво підвищує продуктивність роботи службовця та дозволяє паралельно працювати над одним документом, уникати його дублювання та в найближчому майбутньому відмовитись від паперу.

«Шлях розробки системи не був простим і коротким. До впровадження СЕД співробітники АПУ не використовували активно електронну пошту для роботи, зберігали робочі документи на зовнішніх носіях і працювали з паперовими документами. Окрім незручності та неекономного використання ресурсів, це створювало реальні ризики безпеці інформації. Паперові документи в буквальному сенсі “проходили” сотні метрів чи навіть кілометри при опрацюванні», - сказав Дмитро Шимків.

Було проведено аналіз чинного документообігу, процесів проходження документів і розроблено формат оптимізації. Внутрішній ІТ-департамент АПУ розробив конфігурацію електронної системи, що відповідає українському законодавству та забезпечує ефективну роботу всієї організації. «Мало не вперше за історію України було оформлено авторські права на внутрішню розробку, які тепер належать державі. При цьому код є відкритим, що дозволить спеціалістам інших органів влади адаптувати систему під власні потреби», - зазначив заступник Глави АПУ.

Серед основних завдань, які дозволить вирішити СЕД, керівник IT-департаменту АПУ Роман Бородін, який провів презентацію системи для журналістів, виокремив такі:

  • «Підвищення оперативності опрацювання документів на 80%.
  • Можливість спільної паралельної роботи над одним документом без його дублювання та паралельного існування різних версій документу.
  • Швидкий пошук документу за номером, темою або контекстом.
  • Призначення відповідального за виконання завдання. Відстеження усіх змін документів та авторів цих змін.
  • Система надає доступ до розвинутої аналітики та звітності, які дозволяють аналізувати бізнес-процеси та ухвалювати ефективні управлінські рішення.
  • Безпека та розмежування прав доступу.
  • Збереження зелених насаджень планети шляхом зменшення використання паперу.

Завершується підготовка планшетної версії системи для прискорення роботи над документами для керівників, які повинні бути мобільними, не прив’язуючись до робочого місця».

Система електронного документообігу була розроблена силами спеціалістів IT-департаменту АПУ і готова до передачі будь-яким державним органам для впровадження. За словами Дмитра Шимківа, для її налаштування потрібна лише політична воля керівників та наявність команди всередині інституції. «Зі свого боку ми готові надати методологічну підтримку та поділитись досвідом впровадження СЕД в Адміністрації Президента. Дуже часто в пресі лунають думки про те що, в Україні неможливо створити повноцінне електронне урядування. Моя відповідь критикам: ось система, вона готова, безкоштовна і реально наближає нашу державу до загальноприйнятих світових стандартів автоматизації управління інституціями», - підсумував заступник Глави АПУ. 

Спеціально для того, аби донести більш повну інформації про СЕД, було створено веб-сайт sed.reforms.in.ua, на якому можна знайти описову та технічну інформацію про систему, включаючи показники продуктивності, описи процесів, можна побачити вигляд системи та яку аналітику використовує АПУ.

На цьому ж сайті можна зареєструватись на презентацію системи, яка відбудеться 10 березня в Українському Домі. На захід запрошують представників державних органів влади, компанії, що бажають допомагати державним органам з розгортанням системи, представників експертного середовища та журналістів.

Джерело: http://www.president.gov.ua/news/sistema-elektronnogo-dokumentoobigu-rozroblena-v-apu-mozhe-b-36781



ИТ-АКЦИИ (ВСЕ АКЦИИ)
Публикации, новости, события (ВСЕ Публикации, новости, события)
RSS

Новогодний CIO-Jazz: Change management - будущее создается сегодня. 13.12.2019 Новогодний CIO-Jazz: Change management - будущее создается сегодня.

13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года -  Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а)  стабильность!" - где запятая? :) ). 

Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.

О Новогоднем CIO-Jazz - версия для мобильного



MBA IT-Jazz: "Как развивать ИТ: люди, процессы, проекты" 23.10.2019 MBA IT-Jazz: "Как развивать ИТ: люди, процессы, проекты"

  23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.

Ключевые темы MBA IT-Jazz:

    • Развитие ИТ-функции
    • Гибкие технологии управления ИТ-проектами.
    • Эффективное управление ИТ-командами.
    • Новинки рынка ИТ и опыт их использования.


Softprom by ERС совместно с NI AWR начинает сотрудничество с техническими ВУЗами Украины 30.09.2019 Softprom by ERС совместно с NI AWR начинает сотрудничество с техническими ВУЗами Украины

С 1 октября 2019 года стартует программа по обеспечению технических ВУЗов Украины новейшим программным обеспечением для разработки радиочастотных (РЧ) и сверхвысокочастотных (СВЧ) устройств NI AWR Design Environment.

Цель программы - обеспечить возможность использования студентами современных решений NI AWR, показать преимущества работы в легальном программном обеспечении.

ИТ-ПРОЕКТЫ (ВСЕ ПРОЕКТЫ)
RSS

Moyo выбрал Amazon Web Services для масштабирования e-commerce платформы 25.06.2019 Moyo выбрал Amazon Web Services для масштабирования e-commerce платформы

Компания Moyo - крупнейшая сеть магазинов электроники, бытовой техники и других потребительских товаров, совместно с Softprom by ERC - Advanced Consulting Partner в сети Amazon Web Services, объявили об успешной реализации ИТ-проекта на платформе AWS. Для стабилизации и увеличения доступности e-commerce платформы было выбрано решение на базе Amazon AWS как альтернатива предыдущему облачному провайдеру.

Для миграции выбрали услуги аренды виртуальных машин и база данных, как сервис. В качестве сопровождающих также подключены сервис Route 53 для управления и защиты DNS, облачное дисковое хранилище для бэкапов.

Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади 12.06.2019 Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади

12 червня Уряд ухвалив постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади».

 

ИТ-ВИДЕО (ВСЕ ВИДЕО)
RSS

Интервью Андрея Гончаренко (CIO Аптека низких цен) каналу Perceptron. 23.11.2018 Интервью Андрея Гончаренко (CIO Аптека низких цен) каналу Perceptron.
Робот-помощник в обслуживании клиентов / Сложности построения самой большой аптечной сети / Проблема последней мили при подключении интернета / Большая логистика, где управление только на информационном уровне и многое другое...
Более подробно смотрите в интервью Андрея Гончаренко каналу Perceptron.

Интервью Романа Лучкова (CIO БаДМ) каналу Perceptron. 28.08.2018 Интервью Романа Лучкова (CIO БаДМ) каналу Perceptron.

Лучков Роман, CIO БаДМ: "У меня в карьере было немного компаний, и, несмотря на 20 страниц трудовой книжки, можно выделить три этапа построения карьеры: первая компания в которой я пробаботал 10 лет была телекоммуникационной (Оптима-телеком), вторая - сделала компетенции  (qivi.ru - объединенная система моментальных платежей), третья компания в котрой я сейчас работаю, компания БаДМ."

Более подробно смотрите в интервью каналу Perceptron

Интервью Бузмакова Владимира каналу Perceptron. 13.08.2018 Интервью Бузмакова Владимира каналу Perceptron.

Более 10 лет консалтинговой деятельности в области ИТ позволили Владимиру превратить практические примеры в теоретические кейсы как на выступлениях клуба ИТ директоров, так и на отдельную секцию в MBA “Информационный менеджмент”.

Бузмаков Владимир, Председатель Актива Сообщества ИТ-директоров Украины, директор по консалтингу и учредитель консалтинговой компании «Супремум», идеолог и руководитель программы MBA IT (MBA «Информационный менеджмент») в Бизнес-школе КРОК.

Интервью каналу Perceptron.


| карта сайта |
|
обратная связь |
|
подписка на новости |

MiroHost — крупнейший хостинг-провайдер Украины

Сообщество ИТ-директоров Украины

КК Супремум


© Супремум, 2006-2017 
Все права защищены.

Работает на «1С-Битрикс: Управление сайтом»

//